Mitt mående har verkligen inte varit det bästa på länge. Om det är utsättningssymptom från medicin eller om det är graviditeten, eller om det är depressionen som gör sig påmind. Skit samma, bra har det inte varit.

Har haft jätte svårt med dottern den sista veckan och jag har verkligen försökt. Men flera nätter har jag gråtit mig till sömns. Vad ska jag göra med ett barn till. Tänk om det blir tokigt, tänk om jag blir sämre?
mucket tankar som bara snurrar runt.

Fick dåliga besked angående min gudfar med, han har varit symptom fri från sin prostatacancer i 4 år. Hans värden blev sämre, han screenades, röntgades men inget hittades. Nu har dom gjort allt en gång till och har hittat metastaser i nedre delen av buken vid bäckenet. Det kan gå fort, men det kan ta år. Han får bromsmedicin i form av testosteron sänkamde medicin, men cellgift och strålning är visst uteslutet. Fattar ingenting.
#fuckcancer

Kommentera

Publiceras ej