Hum. Det hade jag visst ingen.

Var på läkarsamtal idag, och säger att jag är sugen på att jobba och att komma igång, vi pratar i 1.5h. 
Läkaren tittar på mig när tiden börjar ta slut och ler och säger: 
Det är roligt att höra att du vill så mycket. Men vad är det du kan? Du har ju svårt att göra allt det du vill, för du har ingen kraft och ingen ork. Hur är det med din självinsikt ? 
Jag: men alltså, jag vill ju jobba och träna och och leka med barnen och och och så vill jag må bra. Jobbar jag och har ett liv så är det ju som vanligt och då mår jag ju bra.
L: Vet du vad. Jag sjukskriver dig fram till sista augusti.
J: 😮😮😮 What? Nej men alltså jag mår ju bra 
L: Det där med självinsikt, jag sjukskriver dig och så ska jag ordna fysisk aktivitet på recept. 


Men alltså, så ville jag ju inte. Jag vill ju må bra nu. Att allt är som vanligt igen.
*så trött jag blir på mig själv*

Kommentera

Publiceras ej