1. Lillasyster har inte varit ledsen en enda gång på förskolan, idag var trots allt första riktiga dagen sen inskolningen . 
2. Storasyster har sovit utan blöja 4 nätter i rad utan olyckor.
3. Vi var på familjeterapi, jag och maken. Och det gav oss väldigt mycket bra tips. 
(Skriver ner det en dag här)
4. Jag har inte haft superduper mycket ångest, bara lite.
5. Just nu är jag rätt tillfreds med livet och dess tillbehör.
6. Lillasyster somnade snabbt idag vid 18tiden och vaknade strax efter 21 för lite amningsmys. Nu sover hon snällt i sin säng igen.
7. Jag har äntligen lagat 2 gosedjur.
8. Hunden har inte haft några fästingar sen vi satte på bärnstenshalsbandet i fredags.
9. Jag är trött, fast på ett bra vis idag.
10. Störst av allt är kärleken. Framförallt till min underbara make som är min klippa.

1 kommentarer

Ingela

25 May 2015 22:03

Bärnstenshalsband!
Det funkar på allt!

Listor är bra. Väldigt bra.

Svar: 😘
imittnu.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej