"Just nu otroligt skör i sitt mående med mycket ångest. Har svårt att acceptera sitt mående och tankarna går hela tiden på framtiden, att börja arbeta igen. Oroar sig mycket. Behöver landa och sen få tid att återhämta sig för at inte rasa ihop på nytt" 
signerat läkare.


"Men du, ryck upp dig, så farligt är det inte. Bara du får en diagnos så blir du bra. Bara du inser att du blir frisk genom att cykla eller genom att blåsa ut vid havet."
signerat 40-talister

Hela min kropp vill skrika och slå sönder allt. Hela min själ orkar inte. Själen vill lägga sig ner och sakta tyna bort. Kroppen vill framåt framåt framåt. Jag vill ju bara må bra. Jag vill kunna njuta av livet. Livet som är så skört. Jag orkar inte njuta. Jag är färdig. Slut. Kaputt.
Jag skiter i diagnoser, bara jag blir stabil. Bara jag ser ett slut. Bara jag kan få vara mitt normala jag med människor runt mig.
signerat jag.

Kommentera

Publiceras ej