Ja idag har jag haft båda mina flickor hemma. Stundtals har det gått bra och stundtals har jag bara velat ringa efter min make. Han har varit efterlängtad. Det var inte så kul att få höra en kvart innan han slutade att han skulle stanna kvar på jobbet en stund och han inte slutar vid två. Detta ringer han inte och talat om utan det får jag reda på för att jag ringer efter honom.

Han har inte en endaste gång ringt och hört hur det har gått för mig. Jag känner mig så jädra sviken och lämnad. Jag trodde åtminstone att han kunde höra av sig och fråga hur det känns, hur det går eller bara ringa och säga att jag är duktig.
Men nä. Han kommer hem halv fyra och bara skrattar åt att jag ville ha hört honom fråga hur det har gått. Jag hade behövt hans pepp idag och han är totalt oförstående för det.

Asch skjut mig.

Kommentera

Publiceras ej