Så många gånger som jag har lämnat bort storasyster utan oro eller saknad. Jag har som sagt bara längtat efter att få slippa barnvakta henne.

I allt flyttkaos så har jag redan efter en dag börjat sakna henne. För mig är det så stort så ni anar inte! Jag ringde tillochmed min far för att önska dotter min godnatt, men då hade hon redan somnat och jag blev lite sorgsen.

Jag hoppas verkligen det håller sig på denna vägen. Jag hoppas att vi är på väg upp ur helvetets avgrund och börjar närma oss det vanliga helvetet...

Lillasyster sover så gott i famnen på mig och jag är bara tokigt kär i henne. Ett fantastiskt litet skratt och alla charmiga leenden. ojojoj!

Storasysters leende eller skratt har jag förträngt. Jag önskar jag skulle minnas. Jag önskar vi hade sluppit denna svåra omväg. Jag är dock tacksam för att det känns som vi är på väg åt rätt håll. Jag är tacksam för att jag saknar henne.

2 kommentarer

Lina

25 Apr 2014 23:00

Jag vill så gärna hålla om dig o ge dog världens största kram! Du (ni) betyder mycket för mig ♥

Lina

25 Apr 2014 23:02

Dig*

Kommentera

Publiceras ej